VTX Riders Sweden

Medlemsprofiler, Foton, Filmer mm..


Mest visade - cadde
IMG_2399.JPG
724 visningar1 kommentarer
IMG_2394.JPG
358 visningar
DSC01110.jpg
black beast 334 visningarFrån: nesse (mån 25 maj 2009 15.54.48)
wohoo, besiktningen avklarad snart då?

Från: TB (mån 25 maj 2009 23.26.20)
Framskärm och baklyse monterat i kväll besiktning i morgon 10.00

Från: TB Lycklig (tis 26 maj 2009 13.39.39)
Besiktad i dag hos SFRO utan anmärkningar :-)

Från: Geronimo (tis 26 maj 2009 15.43.40)
Grattis till häftigt bygge och till lyckad besiktning. Kul att få se den på Tjörn

Från: TB (tis 26 maj 2009 15.56.48)
det går nog åt hel....
transportstyrelsen ska ha 1 vecka på sig för pappersformalia innan jag får boka tid för reg.besiktning :-(

Från: Busslasse (fre 29 maj 2009 11.41.19)
grattis till ett snygg vtxtrike. hoppasden blir reg.bes, så man får se den på träffen.
S73F0379.jpg
Första bygget i Sverige 321 visningarFrån: M C (ons 10 jun 2009 16.12.20)
Och kanske det sista...
IMG_2404.JPG
279 visningar
P1010004.JPG
278 visningar
IMG_2402.JPG
237 visningar
IMG_2403.JPG
236 visningar
IMG_2401.JPG
230 visningar
IMG_2400.JPG
223 visningar
SL270124.jpg
166 visningar
IMG_2397.JPG
164 visningar
IMG_2398.JPG
163 visningar
IMG_2395.JPG
159 visningar
IMG_2391.JPG
154 visningar
IMG_2393.JPG
154 visningar
IMG_2396.JPG
152 visningar
IMG_2386.JPG
149 visningar
IMG_2392.JPG
147 visningar
IMG_2387.JPG
142 visningar
IMG_2390.JPG
142 visningar
IMG_2388.JPG
141 visningar
PICT2889.jpg
132 visningar
IMG_2385.JPG
132 visningar
IMG_2389.JPG
132 visningar
mobil_047.jpg
TEST131 visningar
IMG_0279.jpg
129 visningar
DSC01135.jpg
2x 335 127 visningar
DSC01133.jpg
Caddes premiär tur 126 visningar
DSC00145.jpg
Fru Jelbe Caddes racer 126 visningarFrån: TB (mån 14 maj 2007 21.12.06)
Hon ska åka VTX nästa sommar

Från: Frågande (tis 15 maj 2007 19.38.40)
Shadow? är jag på rätt hemsida?

Från: TB (tor 24 maj 2007 07.59.09)
ser du inte backspegeln och hantaget på VTXen
PICT2880.jpg
125 visningar
DSC00297.jpg
124 visningar
SL270124_001.jpg
caddes VTX124 visningarFrån: ALBA (sön 16 sep 2007 21.52.10)
GRATTIS CADDE !!
Hoppas att du kommer att trivas med hojen. Den ser jättefin ut på bilden

Från: Ryssen (mån 17 sep 2007 08.10.36)
Grattis Cadde!!!!
Från från Häng o rund till fullvärdig medlem på 3 månader.
Nu får Karro öka...............

Från: TB (mån 17 sep 2007 20.44.26)
fel färg svart ska det vara :-)

Från: Micke (ons 19 sep 2007 19.44.17)
Den ser ju jättefin ut. Grattis!!!
O, så är det en 1300.

SÅ JÄVLA GÖTT!!!

Från: Peo (tor 25 okt 2007 20.10.49)
Röd å fin, grattis till en snygg hoj.
resized_b_002.jpg
123 visningar
24_M_llin.jpg
121 visningar
DSC00325.jpg
121 visningar
SL270129.jpg
120 visningar
DSC00431.jpg
120 visningar
DSC00144.jpg
Fru Jelbe Caddes racer 119 visningar
rsm_te_09_XY_006.jpg
Caddedäck 117 visningar
SL270123_001.jpg
116 visningar
SL270131.jpg
116 visningar
rsm_te_09_XY_005.jpg
Caddefälj 116 visningar
DSC01107.jpg
black beast 115 visningar
SL270123.jpg
115 visningar
SL270127.jpg
115 visningar
SL270125.jpg
113 visningar
DSC01111.jpg
black beast 113 visningar
HPIM2476.jpg
111 visningar
SL270126.jpg
111 visningar
DSC01134.jpg
Caddes premiär tur 107 visningar
     
51 filer på 1 sida(or)

Debug Info 
Debug Output: visa / dölj