GOD JUL ALLA VTX Kamrater önskar 2 välkända bockar. 212 visningar%16 %859 %2011
stefan kallberg 211 visningarFrån: Lennart (lör 22 okt 2005 00.32.48)
Hej Stefan ser att du har skickat in bild och har nu fått klart vilket ditt nick name är det är bra ifa jag vill skälla på någon / Lennart
Från: Stefan (fre 28 okt 2005 22.21.01)
I morgon går vi på hockey, jag bjuder, BIF-LHC%16 %859 %2011