VTX Riders Sweden

Medlemsprofiler, Foton, Filmer mm..


20140828_195958.jpg IMG_8966.JPG IMG_2348.JPG IMG_2497.JPG Soderkoping.AVI MC_1.jpg IMAG0671.jpg IMG_2079.JPG 536017_4139601047566_1209843674_3843064_1766364621_n.jpg

Kommentar 1 till 4 av 4
Sida: 1

XY   [%03 %792 %2012 kLör %0:%Nov]
Lite nostalgi från Söderköping på väg till Västervik
Gusten   [%04 %377 %2012 kSön %0:%Nov]
Satan vad sugen man blir att åka hoj Skrattar Skrattar Skrattar
Orre   [%07 %909 %2012 kOns %0:%Nov]
Mmmmm!! Häpen Rumlar -Och sicket gott ljud! Nästan utan vindsus! Berätta hur!! Mycket Glad
XY   [%10 %728 %2012 kLör %0:%Nov]
Inbyggda mikrofonen och låg fart på VTXen. Så fort farten ökar ökar även bruset olidligt Ledsen

Kommentar 1 till 4 av 4
Sida: 1

Debug Info 
Debug Output: visa / dölj