VTX Riders Sweden

Medlemsprofiler, Foton, Filmer mm..

Alba på riksväg 70 Gissa var ? 
Från: 	alba 	(lör 9 dec 2006 16.35.21)
För att förenkla det lite.
Bilden är tagen abobe right bay

Från: 	Skalman 	(sön 10 dec 2006 15.01.22)
Du är i Gärdesbyn utanför Rättvik. Hittar du inte hem???

Från: 	Alba 	(sön 10 dec 2006 15.21.43)
Alldeles rätt skalman, bilden är tagen i backen upp mot Faluvägen, Den "nya" vägen mot Falun går att gasa på reält Kul avsnitt faktigst.
(Du har just vunnit en öl i ånnaboda)

Alba på riksväg 70 Gissa var ?

Från: alba (lör 9 dec 2006 16.35.21)
För att förenkla det lite.
Bilden är tagen abobe right bay

Från: Skalman (sön 10 dec 2006 15.01.22)
Du är i Gärdesbyn utanför Rättvik. Hittar du inte hem???

Från: Alba (sön 10 dec 2006 15.21.43)
Alldeles rätt skalman, bilden är tagen i backen upp mot Faluvägen, Den "nya" vägen mot Falun går att gasa på reält Kul avsnitt faktigst.
(Du har just vunnit en öl i ånnaboda)

P1010055.jpg P4070602.jpg Cypern_Tony_Alba_002.jpg Riksv_g_70.jpg P1010039.jpg vtx_natt.jpg P1010022.jpg P1010038.jpg P1010034.jpg
Debug Info 
Debug Output: visa / dölj