Från: alba (lör 9 dec 2006 16.35.21)
För att förenkla det lite.
Bilden är tagen abobe right bay
Från: Skalman (sön 10 dec 2006 15.01.22)
Du är i Gärdesbyn utanför Rättvik. Hittar du inte hem???
Från: Alba (sön 10 dec 2006 15.21.43)
Alldeles rätt skalman, bilden är tagen i backen upp mot Faluvägen, Den "nya" vägen mot Falun går att gasa på reält Kul avsnitt faktigst.
(Du har just vunnit en öl i ånnaboda)