Bobby skrev:Är du inte nöjd så kanske jag köper den av dig på träffen. No worries!
Får jag inte ihop det på min hoj skall jag först se om det går att lösa på Lilians hoj har jag lovat henne. Blir det fortfarande inte bra så står du först i kö.
Jag tycker att du skall fästa upp den med buntband, det kommer att se lite smidigare ut, mot sissybaren, så länge du inte har sissybarväska på funkar det väl ?
Black med tangerin flames 1800c
106,07Hk 170,67Nm !!!! More is less !!
alba skrev:Jag tycker att du skall fästa upp den med buntband, det kommer att se lite smidigare ut, mot sissybaren, så länge du inte har sissybarväska på funkar det väl ?
När jag åker till t.ex. Västervik eller Norge så är det på den där min ryggsäck sitter. På så vis får man plats med båda. En nackdel med att ha den under pakethållaren är att reflexen bak blir dåld men det finns ju reflex som man kan fästa på utsidan också och då blir nog farbror blå nöjd också. Nåja, vi får väl se hur jag löser det.
Det där med buntband som Alba skrev är nog ingen dum idé. Tror det kan funka även om den hänger under pakethållaren men måste dock modifiera den lite eftersom den på denna plats kommer att skymma reflexen på bakskärmen.
Två snygga cromklammer o skruv genom väskan är mitt förslag, jag har min gamla monterad med skruv o kommer att göra likadant med den nya, Micke på HaM gjorde lite små justeringar på min nya så den ska passa mitt fäste.
Så här är min lösning eftersom jag nästan alltid kör utan ruta på sommaren, Så har jag min väska monterad på ett egentillverkat fäste i polerat rostfritt över lyset.
Jag sätter fast min väska med två fingerskruvar så den är lätt att ta av när jag kör med vindrutan på. Har jag vindrutan på så använder jag inte min gaffelväska har då (Windshild Tri-Pouch BBP-H50-293BK) på rutan. Det jag tänkte att du kunde göra var att sätta typ en liten P-Clanp runt rören å skruva fast väskan om du ska ha din väska under pakethållaren.
DSCN0568.JPG
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.