Tjena JoakimO!
Sök lite på forumet! Det är skrivet mycket i detta temat!
För att bli kvitt den fula skylten och blinkersen har jag satt på en sån häringa färdig lösning med skylt-hållare och blink från "Kuryakyn". Mest för att inte göra några variga ändringar.

Det förändrar ju dock inte nåt på skärmen... :roll:
Menar att jag har sett andra skärmar med!?
Det finnes vartfall både ombyggda fälgar, skärmar och vaggor att köpa!
Killarna i Hbg. är dom enda jag vet i Sverige, annars finnes det i USA har jag sett.
Annars är det ombyggnad som gäller!
Brädda fälg, skära ut i vaggan/kardan för att få plats, och bredda/bygga ny skärm.
Sanell har en del erfarenhet, och (tror jag) tar beställningar på såna jobb?
Kolla här:
http://hellhopp.se
Toolbox och flera andra här på forumet har också pysslat med detta.
Lycka till!
Orre