Sida 1 av 1

dooley avgassystem..

Postat: 05 sep 2007, 07:40
av hondis
Nån som har någe erfarenheter om roadhouse avgassystem? Det som kallas "crossower" har en 1300 vtx har alltid tyckt att en mc skall ha avgasrören på varsin sida av bakhjulet :D Är det nån som har någe erfarenheter månntro :?:

Postat: 05 sep 2007, 08:23
av Nesse
Har ingen erfarenhet av detta system, men har classic 2-1 som detta system bygger vidare på. Roadhouse rules, gillar ljudnivå och läte... kolla upp priset på http://www.motorcycle-exhaust.com/Merch ... rchant.mv?

Men den verkar inte finnas till VTX?