Sida 1 av 1

Stålomspunnet

Postat: 23 sep 2015, 14:51
av kapten
Hej.
Vet någon var man kan köpa stålomspunnen bromsledning, gas o kopplingswire får en
hyfsad peng. Behöver ca 5cm längre än orginal. :sorry:

kapten

Re: Stålomspunnet

Postat: 23 sep 2015, 19:17
av Orre
T.ex. CruiserCustomizing har väl det mesta av såna aftermarket-prylar..
Hos HEL kan du bygga dina egna olje-slangar. -Tunna och fina!
Google is your friend! ;)

Högt styre till nästa år altså.. 8)
/Orre

Re: Stålomspunnet

Postat: 09 okt 2015, 19:21
av Wheeler
Jag brukar vika förbi Hydroscand, de gör slangen direkt, tar tio min och blir perfekt och det kostar bara några hundralappar.

Re: Stålomspunnet

Postat: 09 okt 2015, 19:36
av kapten
Tack för båda tipsen :perfect:

kapten