Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)
Moderator: Geronimo
-
Sudden
- Klubbmedlem
- Inlägg: 366
- Blev medlem: 30 apr 2007, 09:03
- VTX-modell: VTX 1800, 2005
- Ort: Örebro, VTX1800C Grön
Inlägg
av Sudden »
Har kört den några gånger åt båda hållen, kan bara hålla med!!
Sudden
-
Orre
- Site Admin
- Inlägg: 2068
- Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
- VTX-modell: VTX 1800 C -07
- Ort: Tønsberg-Norge
-
Kontakt:
Inlägg
av Orre »