Sida 1 av 1
Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 25 mar 2011, 18:49
av Schassen
Vad tycks? finns fler bilder under medlemsbilder/medlemmarnas bidrag.

Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 01:37
av Martin
Ser bra ut, får kolla närmare vid nästa träff. Inga nya delar till min VTX men däremot till mig själv, en VTX-graverad kula.
/Martin
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 04:43
av Schassen
Martin skrev:Ser bra ut, får kolla närmare vid nästa träff. Inga nya delar till min VTX men däremot till mig själv, en VTX-graverad kula.
/Martin
Hoppas det leder till att du mår bättre
//Thomas
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 06:20
av Raffe Gbg
Ser bra ut Schassen.

Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 08:32
av Nesse
Martin skrev:Ser bra ut, får kolla närmare vid nästa träff. Inga nya delar till min VTX men däremot till mig själv, en VTX-graverad kula.
/Martin
Men den vill nog vi inte kolla närmare på...

Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 09:40
av Schassen
Nesse skrev:Martin skrev:Ser bra ut, får kolla närmare vid nästa träff. Inga nya delar till min VTX men däremot till mig själv, en VTX-graverad kula.
/Martin
Men den vill nog vi inte kolla närmare på...

OOOOPPPPSSSSSSS, såg inte Nesse svarade på Martins inlägg, trodde Nesse var sotis på Ms. Liberty... hojen min alltså.

Hey Alba!
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 10:01
av Nesse
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 12:09
av Schassen
Nästa sak på hojen blir förhoppningsvis en supercharger, Roadhouse avg-sys, ny ruta

och vet inte vilken beteckning de går under men ser ut som ett chromat staket på skärmen sedan får vi se vad mer jag kan hitta på...., kanske ändra all silver chrom till gul guld chrom???? Då blir jag ju mannen med den gyllene vtx:en

Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 18:48
av Tekla
Tjenare.
Sergeant skrev:Nästa sak på hojen blir förhoppningsvis en supercharger,

jag har kommit över det där med "supercharger" när jag kollat runt på delar till VTXen, men novis som jag är undrar jag vad det är och gör?
Gissar att det ska ge ett par hästar till och att det kan vara en typ "luffarturbo"
Är det någon som kan ge lite info om ämnet.
Blir avis på dig sergeant att du har hojen hemma, men snygg är den. Jag skulle hämtat min i morgon, men fick ett tråkigt samtal ifrån Funbike att den inte skulle vara klar

så det skulle inte bli aktuellt att göra det i morgon. Blev rätt besviken då jag åker på en liten kryssning till Åland med jobbet på fredag så den lördagen skulle jag inte heller kunna få hem den, och dom har ju bara öppet på lördagar som passar mig att hämta på, då det är 15 enkel till V-ås hemmifrån och saknar själv dragkrok på bilen. Men säljaren hörden min derperation i rösten och sa att det måste gå att lösa. Så han kommer att lämna ut den nästa söndag fast dom inte har öppet då, så lite cred till honom.
Ha det
Tekla
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 26 mar 2011, 19:08
av Nesse
Tekla skrev:Tjenare.
jag har kommit över det där med "supercharger" när jag kollat runt på delar till VTXen, men novis som jag är undrar jag vad det är och gör?
Gissar att det ska ge ett par hästar till och att det kan vara en typ "luffarturbo"
Är det någon som kan ge lite info om ämnet...
Mer luft in i motorn så man måste öppna lite bakåt också så att flödet genom motorn blir bra, å då låter det oftast bättre också :-) Ja några hk blir det nog...
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 27 mar 2011, 08:06
av Hasse-c
Snyggt Schassen alltid kul med lite nya delar, såg att du fick ordning på regskylthållare
Hoppas att du blev nöjd.

Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 27 mar 2011, 10:29
av Schassen
Hasse-c skrev:Snyggt Schassen alltid kul med lite nya delar, såg att du fick ordning på regskylthållare
Hoppas att du blev nöjd.

Jajjemen! Man blir ju som ett litet barn över igen precis som när jag köpte hojen, sedan när jag tog kortet och varje gång man är ute och kör samt nu med dessa tillägg. Det lär fortsätta varje gång jag lägger till fler artiklar på hojen

snart kommer gaffelväskan från Alba, ytterligare en prydnad. Det blir min första hjälpen väska

om du förstår vad jag menar. Om inte, tänk dig en sangtbernads jycke med en tunna under halsen... Cheers!
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 27 mar 2011, 13:53
av Nesse
Sergeant skrev:...

snart kommer gaffelväskan från Alba, ytterligare en prydnad. Det blir min första hjälpen väska

om du förstår vad jag menar. Om inte, tänk dig en sangtbernads jycke med en tunna under halsen... Cheers!
Va! Ska du ha den runt halsen :shock:
Re: Fick tillbaka min hoj idag...
Postat: 28 mar 2011, 12:32
av Hasse-c
Schassen kan du inte ta bilder på dina extraljus i dagsljus så man får se hur de ser ut.
