Lampkåpa till VTX 1800 -07
Postat: 16 feb 2009, 14:58
Funderar på att montera en lampkåpa på min 1800:a -07.
Hittar bara kåpor passande årsm. -02 till -05.
Vad skiljer mellan årsm. förutom färgsättning?
Någon som har en till salu?
Även intresserad av motorspoiler/kylarmaskering.
Hittar bara kåpor passande årsm. -02 till -05.
Vad skiljer mellan årsm. förutom färgsättning?
Någon som har en till salu?
Även intresserad av motorspoiler/kylarmaskering.