Sida 1 av 1

Lampkåpa till VTX 1800 -07

Postat: 16 feb 2009, 14:58
av BeO
Funderar på att montera en lampkåpa på min 1800:a -07.
Hittar bara kåpor passande årsm. -02 till -05.
Vad skiljer mellan årsm. förutom färgsättning?
Någon som har en till salu?
Även intresserad av motorspoiler/kylarmaskering.

Re: Lampkåpa till VTX 1800 -07

Postat: 16 feb 2009, 17:38
av Geronimo
Jag har en svart till salu samt den lilla magspoilern, har dock ingen koll på vad som ändrats efter -05.

Tony A