Ryssen skrev:Tja Alba
Det är inte min absolut bästa dag idag
men efter en massa päronconjac så kan det bli så här.
Om du menar tillfällig lösning så har jag en lättsam grej till besiktningen
monterad och demonterad på 10 minuter om man inte heter Joe förstås
Han fick nämligen låna dessa i Ånneboda efter som det klantaslet åkte på en ombesiktning på bron över Kiwi till kallkonerna på Naverone
Och jag var en hyvens kille som ville hjälpa honom.
Nu ska jag snart besikta min hoj tror du jag har fått tilbabaka dom :?:
Nä juste det
Men jag ska skicka Tiger pån om han törs komma till Sundsvall 0806006-080608
ALLA TILL SVERIGES MITTPUNKT
Jag hörde på radion idag, Gert Fylking sa att Päronconjac va fikusdricka??
Men jag tycker åxå det är kanongott, hur rimmar det???
Dom 2 vassaste grabbarna är väl inte lagda åt fjollhållet ??
Jag hade nog tänkt mej någon pemanent lösning, på något lägre buller
När joe träffade på farbror blå, va det raka rör eller "bafflar low noice ?"
Det kan vara intresant att veta, Uppskattade dom db nivån eller hade dom mätare, JOE ????????????
I am loking forward Sundsvall
Ps kommer stenarna ???
