Sida 1 av 1

high tec

Postat: 17 nov 2007, 14:13
av alba
Ganska frächt, samt hög ballfaktor :D

http://www.maximumproducts.net/2008/Pro ... irrors.htm

Postat: 17 nov 2007, 16:24
av snake
Jag kollad på dessa och var nära att köpa, men gillande inte de fula armarna i rundstav. Jag ville ha en mer "billet" look.

Jag köpte dock deras nummerskylthållare med inbyggda blinkers. Få se hur dom ser ut på hojen. Den är rätt cool.

Postat: 17 nov 2007, 20:27
av alba
Du har rätt Snake !! Fyrkantigt är snyggare :lol:

Postat: 17 nov 2007, 23:15
av snake
Ha, ha. Jag förstår att du tycker det din Zundapp-fantast.

Jag har köpt dessa speglar och ska sätta dom på Runen.

Bild

Postat: 18 nov 2007, 10:11
av alba
Men va inte det sådana som du har orm hojen ?

Nu till en annan sak, jag kommer att byta till progressive suspension 412 "11inch"
http://www.xtremerevolution.com/Store/s ... 3&gvid=280
( jag tror att det kommer att bli ultimat med mina prog i fram)
Jag vet att du har lagt ut en skiss på bakvaggan, men behöver man fila lite på ramen eller klarar sänkningen även ett 200 däck ?
"Du har inte ritat ut modifieringen"
Jag vet att xy har den kombinationen, eller hur XY ?
Ps jag har aldrig nån bakpå samt aldrig nämnvärt tung last :roll:
Ds när blir det förhandspremiärvisning på RUNE för oss i STH :wink:

Postat: 18 nov 2007, 12:42
av XY
Njet, jag har "allt" standard...!

Postat: 18 nov 2007, 13:08
av alba
XY skrev:Njet, jag har "allt" standard...!
Ursäkta mej Sheriffen. Jag ämnade inlägget till Xrider

Postat: 18 nov 2007, 13:47
av alba
snake skrev:Ha, ha. Jag förstår att du tycker det din Zundapp-fantast.

Jag har köpt dessa speglar och ska sätta dom på Runen.

Bild
Kolla snake, vilket fint.......ja du vet vad jag menar :lol:
http://213.132.112.100/images/28/2823421084.jpg

Postat: 18 nov 2007, 16:22
av xrider
Nej du behöver bara kapa på vaggan speciellt på vänster sida

Postat: 18 nov 2007, 17:01
av alba
xrider skrev:Nej du behöver bara kapa på vaggan speciellt på vänster sida
Ok jag tar drämmeln och går ut i garaget

Postat: 18 nov 2007, 17:39
av Nesse
alba skrev: Ok jag tar drämmeln och går ut i garaget
Jaha, drummeln tar drämmeln :lol:

Jobba på med rostskyddet också Alba. Själv så önskar jag att jag hade ekonomisk täckning för alla ideer jag har om ombyggnad... Man får väl fortsätta drömma...

Postat: 18 nov 2007, 18:01
av alba
Nesse skrev:
alba skrev: Ok jag tar drämmeln och går ut i garaget
Jaha, drummeln tar drämmeln :lol:

Jobba på med rostskyddet också Alba. Själv så önskar jag att jag hade ekonomisk täckning för alla ideer jag har om ombyggnad... Man får väl fortsätta drömma...
Börja spela kort, det verkat ju lönsamt "ibland"

Postat: 19 nov 2007, 17:35
av Nesse
alba skrev: Börja spela kort, det verkat ju lönsamt "ibland"
Bra ide... fast man råkar väl bara i lag med gamla rävar som swe och blir ännu fattigare...