Sida 3 av 4

Skylthållare

Postat: 30 maj 2007, 14:15
av XY
VTX18 skrev:Skylten ja, men det var ju skylthållaren som tillhör xpj630 som jag undrade över.
VTX18
Hej!

Det är en rostfri plåt som en lokal plåtslagare bockat enligt mina önskemål och som skruvats i originalhålen på hojen.

Postat: 30 maj 2007, 15:06
av VTX18
Nämen det måste jag bara se, ser att du bor i Tumba, det blir en långresa på 10km, återkommer via digitalposten.
VTX18

Re: Reg skylt

Postat: 04 jun 2010, 11:38
av Boatman
birdie skrev:Tjenare,

Borde vi inte alla ha en sådan här reg skylt och göra reklam för klubben?

Bild

Nu måste man väl ändå få några pluspoäng i ordf SWE:s lilla röda... :lol: ?

/birdie
Bild
Hej,
Jag har kvar min originalskylt inkl. skylthållaren från MC-försäljaren
men ville göra lite reklam för klubben. Tänkte först att man kunde beställa en ny reklamlist från tillverkaren av hållaren (formac) men minsta antalet att beställa var 50st. Löste detta med att beställa en dekal (skylt) med VTX Riders Sweden på och klistrade över reklamen på skyltlisten. Blev rätt så bra tycker jag. Jag har 3st skyltar kvar om någon är intresserad.

MVH
Lars

Re: Reg skylt

Postat: 04 jun 2010, 12:33
av Raffe Gbg
Skylten är ett ämne som uppenbarligen engagerar VTX-förare mer än Transportstyrelsen. 5700 träffar på en och samma tråd borde la vara nåt slags rekord eller? :?

Re: Reg skylt

Postat: 04 jun 2010, 18:48
av snake
5719 träffar! Helt makalöst. Undrar om något är fel eller om det verkligen stämmer! Ser ut som att vi borde ta fram en snygg skyltlösning för både 1300 och 1800 att sälja i klubbshoppen.

Toolbox vad säger du? Borde vi inte ha ramar med loggan på?

Re: Reg skylt

Postat: 04 jun 2010, 20:10
av Nesse
Bild
Det ska vara trä! :D

Re: Reg skylt

Postat: 04 jun 2010, 20:40
av Orre
Nesse skrev:Det ska vara trä! :D
Oj-oj-oj... Det är grabben men hår i röven! 8)
Snygg inramning Nesse! :D Men skylten ÄR lika jävla stor och ful för det.... :evil:

Re: Reg skylt

Postat: 04 jun 2010, 21:07
av Nesse
Japp, den lilla snygga kostade 1500 SEK...

Re: Reg skylt

Postat: 05 jun 2010, 16:26
av Joe
Nesse skrev:Bild
Det ska vara trä! :D
Ja... och det fattas en plastplutt också.

Joe

Re: Reg skylt

Postat: 05 jun 2010, 16:40
av Nesse
Nej den fattas inte, den ska inte sitta där helt enkelt :lol:

Re: Reg skylt

Postat: 05 jun 2010, 17:41
av Toolbox
snake skrev:5719 träffar! Helt makalöst. Undrar om något är fel eller om det verkligen stämmer! Ser ut som att vi borde ta fram en snygg skyltlösning för både 1300 och 1800 att sälja i klubbshoppen.

Toolbox vad säger du? Borde vi inte ha ramar med loggan på?
jag har skickat en förfrågan på skylt hållare tyvärr så finns det bara till original storlek

har haft en idé om en rostfri plåt som man kan anpassa efter skylt storlek med blästrad/utskuren text på men dom blir dyra

//Toolbox

Re: Reg skylt

Postat: 05 jun 2010, 18:36
av Orre
@Toolbox. Har du luftat idéer med Tony i Trollhättan? Han får till det mesta med skylt, dekaler och tryck! http://www.tmolson.se/

Re: Reg skylt

Postat: 06 jun 2010, 18:33
av Toolbox
jag kollar orres förslag i veckan

här är priset om man vill ha original skylthållare med http://www.vtxriders.se eller ska det stå
VTX Riders Sweden

Minsta antal är 1 stycken

Priset är 169:-

om vi beställer 10 st är priset 149:-

om ni vill beställa så får ni mejla shopen@vtxrders.se (beställer så fort vi fått ihop 10st eller fler)

Hälsningar

Shopen

Re: Reg skylt

Postat: 08 jun 2010, 15:35
av Västerlanda
orre skrev:@Toolbox. Har du luftat idéer med Tony i Trollhättan? Han får till det mesta med skylt, dekaler och tryck! http://www.tmolson.se/
Har idag varit hos Tony o fått med Mig 2 "smakprov" på ram, dock bara till miniskyltar.
Visas i Flottsbro. :D :D Han har inga till orginalskyltar. :( :(

Re: Reg skylt

Postat: 28 okt 2010, 16:22
av Schassen
Har sökt och läst i diverse trådar men inte hittat svaret på original skyltens storlek i kvadrat cm/mm. Är på jobbet nu men kan kanske få lite assist från verkstaden, men först måste jag veta hur stor en originalskylt är, finns det någon som kan detta på rak arm?