Sida 2 av 2
Re: Ny rumpa?
Postat: 02 jun 2010, 18:30
av Bobby
Lyssna inte på Tony, han har mens. Vi kan alla bjuda honom på en öl var på årsträffen så han inte känner sig snuvad på 300kr.
Klart du får fråga om VTX:en som vi alla älskar.

Jag tycker det är kul med alla som är intresserade och vilka är det mest om inte de som precis köpt eller ska köpa en.
Re: Ny rumpa?
Postat: 03 jun 2010, 12:57
av Tony. B
Okey. Sorry Joakim missade att du inte köpt en VTX

Reagerade på att Toolbox redan hänvisat till VTX garaget vilket är till för = betalande medlemmar för att få svar.
Tony

Re: Ny rumpa?
Postat: 03 jun 2010, 19:16
av JoakimO
No worries

Re: Ny rumpa?
Postat: 03 jun 2010, 20:19
av Martin
VTX:en är väl underbart härlig, den berör, att köpa eller inte, den väcker känslor, både kubik och färg, ja listan kan göras lång.
Men framför allt den har fört oss närmare varandra och vi har fått träffas under trevliga former.
Detta nätverk av kompisar och all kunskap är så j-a BRA.
Snart ä de träff, Martin.
Re: Ny rumpa?
Postat: 03 jun 2010, 20:32
av Nesse
...och läder och nitar byts mot velour, myskläder, kaninhoppning och glögg, kram på er busar, snart är det träff...
Re: Ny rumpa?
Postat: 06 jun 2010, 17:03
av JoakimO
Nu är hojen i garaget, och pengarna på väg Tony

Re: Ny rumpa?
Postat: 06 jun 2010, 19:51
av Geronimo
Vad blev det för färg? Blev det "Vanilla Cream Pearl" så slipper du lacka om mitt bakskärms-kit
Tony A
(ej att förväxla med Tony B som har mer utpräglat stockholmsdialekt än jag

)
Re: Ny rumpa?
Postat: 06 jun 2010, 20:05
av JoakimO
"Vanilla Cream Pearl" var givetvis mitt förstaval, men alla i den färgen vart sålda :(
Blev dock helnöjd med en svart, och sen "vanilla ice cream" vid kiosken
