NovemberKåsan 2017 -Enköping!

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

NovemberKåsan 2017 -Enköping!

Inlägg av Orre »

Strax Dax för årets NovemberKåsa!! :yahoo:

11-12 november i Enköping.
Här är hemsidan.
Och här är Facebook sidan.


Vi brukar ju vara en gäng från mina trakter som åker på guttetur! :crazy: Så och i år! :swingin:
För att lättare samlas satte jag för några år sedan upp en Facebook grupp HÄR.
Är det någon som inte är med i gruppen så haka er på!
Sen är det ju några Facebook-vägrare som är intresserade också! :teeth: Mattin och Geronimo har ju varit med tidigare! Och Gusten har ju kort väg i år! :thumbsup:

Vi brukar åka fredag till söndag. Starten går lördag morgon kl.09, och dom snabbaste är kanske i mål vid 01-tiden på natten! :eek1: Och det är ju speciellt på natten det är kul att vara ute i skogarna! -Så det är inte dumt att ha måndagen fri!.... :p
Vi har både tältat med militär-kåta, bott i gymnastiksal, och hatt med oss husvagnar. För lite sömn måste man ju ha!
Inte minst är det hiskeligt trevligt att sitta i lägret och öla och grilla korv på fredagskvällen! :teeth: :drunk:

I år kom jag på den goda idén att kolla efter husvagn att hyra! Och inte minst att hyra på plats! :good:
Så nu har jag 13 st. husvagnar för handen! :heristical:
Den som vi först och främst kommer att använda oss av har 7 st. vagnar, och kommer och levererar dom på plats åt oss!
För det vill han ha kr.1500,- inklusive gasvärme! Hyr vi flera så får vi rabatt! -Just nu har vi väl folk till 3-4 vagnar!
Och jag har som sagt fått napp på 6 vagnar till. Några är så fina att jag inte ens skulle våga sticka in huvudet! -Speciellt inte efter att ha klafsat i lera och suttit vid lägerelden ett dygn!... :o Men möjligheterna finns! :perfect:

Jättekul om fler VTX'are dyker upp!
Ju fler ju trevligare! :cheer:

/Orre 8)
Bild
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: NovemberKåsan 2017 -Enköping!

Inlägg av Orre »

Nu har det sig så, att tävling-centrum och dom olika sträckorna ligger i och runt Annelund ind. område öster om Enköping.
Men den camping dom (först nu) har att erbjuda är ute på motorstadion på andra sidan stan... :fierce:
kasan-17.png

Är det någon som bor i närheten, eller på annat vis har möjlighet att reka efter en campingplats åt oss lite närmare??
Per tillfälle är vi 6 husvagnar!...[/b
] :teeth: :boogie:

/Orre
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Bild
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: NovemberKåsan 2017 -Enköping!

Inlägg av Martin »

1:a och 2:a i denna spektakulära tävling, var från Hemtrakten, va kul för dem. Synd att man inte var där.
Skriv svar