Tagga

Diskussioner, förslag och synpunkter på vår hemsida och forum.

Moderator: Orre

Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Tagga

Inlägg av Martin »

Tjena, alla medlemmar, tycker ni att det vore kul att se, VEMS bike det ÄR, när man loggar in? Många fina bågar, men inte vem ägaren är. Själv så har jag svårt att känna igen vems som är vems. Kan det vara en ide att utforma, utan att störa vissa regler? Skickar frågan fritt. Bara en tagg om vem ägaren är! Träffar säkert ett flertal av dessa bågar vid våra möten, men man glömmer hur de ser ut, inte fejsena alltså, men vilken bike, (gissar gör man), och om man skulle vilja göra en förändring, så är det mycket värt om man vet källan. Nu har jag väl rört tet i denna tråd, hoppas ni förstår vad jag menar.
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Tagga

Inlägg av Orre »

Tjenixen Martin!

Jag antar att du menar bilderna som rullar på http://www.vtxriders.se

Ja visst vore det kul! :good:
Förutsättningen vore då att bild-upplastaren skriver en signatur PÅ sin bild. Alltså med något redigerings-verktyg.
Bilderna som nu står där och går, blir hämtade från DETTA ALBUMET Alltså foton från hela klubbens historia...
Du kan ju kolla på albumet och se hur många som har "taggat" sina bilder... :sleepy: -Jag vet heller inte mer än det som (inte) är skrivet där...
(Alla bild-texter och kommentarer blev kopierade från de gamla albumen)

Om du kollar på NYA bidrag till snyggaste VTX-bilden, så är det lite skralt med insända bidrag. Men det kommer nog när vi bara får plocka ut hojarna i vår-solen! 8)
Dock var planen att vi härefter skulle va lite strängare med att det står ägare till bilden. Och om vederbörande vill skriva sitt "Nick" direkt på bilden, så varför inte! :yes: Borde det vara ett krav? :question:


När det är sagt, så vore det ju kul om folk generellt ville använda Gallerian lite mer aktivt! Och kommentera bilder! Och inte minst rösta på bilder (klicka på antal stjärnor)!!

Det blir ju lite svårt annars att utse bilder som ska visas som för-sides-bild på hemsidan!...... :peace:

Ps.)
Nu är det ju också så att alla medlemmar har sitt eget profil-album, dit alla kan och bör lägga upp bilder både på sig själv och sina cyklar!
Just av den grund du efterlyser, att det är kul att kunna passa ihop Nick-namn med hoj och person! ;)

/Orre
Bild
Skriv svar