?? ÄR VI MED I SAMMA KLUBB??

Diskussioner, förslag och synpunkter på vår hemsida och forum.

Moderator: Orre

Skriv svar
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

?? ÄR VI MED I SAMMA KLUBB??

Inlägg av Martin »

Tjena ,Cadde. Tar med resultatet från min bänkkörning upp till Sundsvall och visar den för dig och ingen annan, har tröttnat på tjötet om det ena och det andra, och funderar på om vi ska dela upp oss i två olika klasser, men det vore ju till att låta de som inte kan inget bättre än att tjata att vinna. Ni som gaggar , kom till Sundsvall och ha ett gott umgänge med likasinnade, för vi är ju alla här intresserade av VTX- modellen, eller har jag fel, för annars har jag valt fel forum. För min del så åker jag på träff för att få träffa mina goda vänner och inte ha nån värdering av vad de har för kubik, hästkrafter, eller nån annan form av avvikelse.,från det som är original. Det kan bara va bra att se hur andra har fixat till sina åk och att själv få ideer.Väl mött i Sundsvall, Martin
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Men du vet hur det är Martin, småpojkar måste ju alltid jämföra storlek och sån't... Men sån't står vi över eller hur ;-)
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Cadde
President
Inlägg: 652
Blev medlem: 30 jan 2007, 17:34
VTX-modell: VTX 1800 Trike
Ort: VTX 1800 Trike Örebro

Inlägg av Cadde »

Ja så satte Nesse igång och tugga om storleken igen......

Cadde
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Å Cadde me
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
axa

Re: ?? ÄR VI MED I SAMMA KLUBB??

Inlägg av axa »

[quote="Martin"]Tjena ,Cadde. Tar med resultatet från min bänkkörning upp till Sundsvall och visar den för dig och ingen annan, har tröttnat på tjötet om det ena och det andra, och funderar på om vi ska dela upp oss i två olika klasser, men det vore ju till att låta de som inte kan inget bättre än att tjata att vinna. Ni som gaggar , kom till Sundsvall och ha ett gott umgänge med likasinnade, för vi är ju alla här intresserade av VTX- modellen, eller har jag fel, för annars har jag valt fel forum. För min del så åker jag på träff för att få träffa mina goda vänner och inte ha nån värdering av vad de har för kubik, hästkrafter, eller nån annan form av avvikelse.,från det som är original. Det kan bara va bra att se hur andra har fixat till sina åk och att själv få ideer.Väl mött i Sundsvall, Martin[/quote

Tjena martin.

Håller med dig till 100% Allt jävla gagg om 1300 eller 1800 bör sluta nu.
Likaså om svart eller röd hoj m.m Givetvis ska vi alla ha kul på våra träffar och slippa "vet bästare" :twisted:
shysing

Inlägg av shysing »

Cadde och Martin och eventuellt övriga tåtrampade.

Jag förstår att jag tydligen satt igång nått väldigt stort och känsligt då jag skojade om vilken anledningen skulla vara att bänka en 1300.
Jag är, -faktiskt-, inte dummare än att jag förstår vitsen av en sådan även på en 1300 utan det var ett litet redigt skämt i all hast och absolut inget "vet bästande"

Självklart är allas egna ögonsten den "bästa" i hans eller hennes ögon ändå.

Jag ber om ursäkt och hoppas ni accepterar den för nu har det tyvärr blivit lite dålig stämmning här och det var verkligen inte meningen utan bara att vara lite "rå men hjärtlig"...

/shysing
Användarens profilbild
Bikerboy
Senior adept
Inlägg: 277
Blev medlem: 16 okt 2007, 19:22
VTX-modell: HD rocker 2008
Ort: Halland

Inlägg av Bikerboy »

Ja, lite sköj ska man la ha, annars har jag en grannkäring som ni kan hänga hos,där käringarna
brukar samlas för att knyppla, tala värk :oops: (i baken) och svamla i nattmössan!! :wink:

Visst kan det låta lite illa ibland, men hoppas ingen tar illa upp, för från min sida är det bara gammal hederlig rappakalja :twisted:

Ride hard bikers, and and learn to face some jokes,
även ni som kör "RÖD 1300"

Trevlig sommar & hoppas vi syns där ute!!!

/MVH BikerBoy 8)
axa

Inlägg av axa »

shysing skrev:Cadde och Martin och eventuellt övriga tåtrampade.

Jag förstår att jag tydligen satt igång nått väldigt stort och känsligt då jag skojade om vilken anledningen skulla vara att bänka en 1300.
Jag är, -faktiskt-, inte dummare än att jag förstår vitsen av en sådan även på en 1300 utan det var ett litet redigt skämt i all hast och absolut inget "vet bästande"

Självklart är allas egna ögonsten den "bästa" i hans eller hennes ögon ändå.

Jag ber om ursäkt och hoppas ni accepterar den för nu har det tyvärr blivit lite dålig stämmning här och det var verkligen inte meningen utan bara att vara lite "rå men hjärtlig"...

/shysing
:D :D :D :D
Användarens profilbild
Gusten
Guru prospect
Inlägg: 1105
Blev medlem: 05 okt 2005, 15:32
VTX-modell: VTX 1800 svart 2007
Ort: Örebro//VTX 1800 FAT ASS

Inlägg av Gusten »

Cadde skrev:Ja så satte Nesse igång och tugga om storleken igen......

Cadde

Storleken har ingen betydelse......det är hur man använder grejorna 8) 8) 8)
shysing

Inlägg av shysing »

[quote="axa :D :D :D :D[/quote]

så ska det se ut, lite glädje.. :D
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Ja eller: Spelar väl ingen roll hur stor eka man har om man ändå inte kan ro, eller?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
shysing

Inlägg av shysing »

man kan ju "ta det hele med ro" som dansken sa...

tack för pastan nesse, fy fan vad kladdigt! :D
axa

Re: ?? ÄR VI MED I SAMMA KLUBB??

Inlägg av axa »

Martin skrev:Tjena ,Cadde. Tar med resultatet från min bänkkörning upp till Sundsvall och visar den för dig och ingen annan, har tröttnat på tjötet om det ena och det andra, och funderar på om vi ska dela upp oss i två olika klasser, men det vore ju till att låta de som inte kan inget bättre än att tjata att vinna. Ni som gaggar , kom till Sundsvall och ha ett gott umgänge med likasinnade, för vi är ju alla här intresserade av VTX- modellen, eller har jag fel, för annars har jag valt fel forum. För min del så åker jag på träff för att få träffa mina goda vänner och inte ha nån värdering av vad de har för kubik, hästkrafter, eller nån annan form av avvikelse.,från det som är original. Det kan bara va bra att se hur andra har fixat till sina åk och att själv få ideer.Väl mött i Sundsvall, Martin
Sorry Martin!!!
Men som du kanske förstår finns det folk som måste gagga,fast dom menar inte så mycket med det.Det är väl klart som faan att alla som har en VTX är likasinnade, oavsett om det är en 1300 eller 1800:a.Det skiljer ca: 20000kr att bli vet bäst
Mitt val av VTX blev en 1800:a pga digital insprutning och bromssystem.
Annars tyckte jag personligen att 1300:an var coolare,pga avgassystemet.
Angående trycket i min maskin (1800:a)vill jag likna med min gamla Mustang(1970)
snabb som faan på rakorna men tyvärr inget att köra med då det svänger.Nu får väl en massa 1800:a freaks vatten på kvarn,rätt åt dom.
1800:an är som 1300:an en POWERMASIN, håller inte allaa med om det?
MVH Axa :shock: :D
Skriv svar