Nääs Slott (Floda) Västra Götaland

Moderator: Geronimo

Schassen

Nääs Slott (Floda) Västra Götaland

Inlägg av Schassen »

På måndagar klockan 18:00 samlas såväl motorcyklister som bilentusiaster vid Nääs Slott i Floda. Jag var där igår, rätt intressant - de hade lite live musik också. De hojar jag såg var i stort allt mellan himmel och jord dvs. lite plastraketer, chopprar, glidare m.fl. Märken var representerade av HD, Victory, Triumph, Norton, BMW, Suzuki, Yamaha, Kawasaki och Honda m.fl. Bland Honda fann jag en VTX 1800 och sju VTX 1300, givetvis lade jag vårt visitkort på var en av dessa hojar. Hojarna kände jag inte igen från årsträffen så jag gissar att de antingen inte är medlemmar i VTX Riders Sweden eller är medlemmar som jag inte träffat. Förhoppningsvis tillkommer några nya medlemmar i klubben. Nu försöker jag få reda på via Snake om jag kan komma åt fler visitkort, tog bara några stycken på träffen trodde inte de skulle gå åt men det gjorde de. Är jag inte i Stockholm på måndag nästa vecka så är jag vid Nääs Slott klockan 18.
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Re: Nääs Slott (Floda) Västra Götaland

Inlägg av Bobby »

Jo, man stöter på dem på vägarna hela tiden.
Gusten sa att det finns ca 3000 vtx hojjar i sverige och vi är ca 100-200 (gissning) medlemmar i klubben.
De jag snackat med har oftast varit inne på forumet men valt att inte delta. Har inte fått något vettigt svar om varför men man får dra slutsatsen att inget lockade här.
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Användarens profilbild
Västerlanda
Guru prospect
Inlägg: 1195
Blev medlem: 23 maj 2008, 20:53
VTX-modell: VTX 1800C -06
Ort: VÄSTERLANDA

Re: Nääs Slott (Floda) Västra Götaland

Inlägg av Västerlanda »

Skicka Mig din adress så skickar Jag kort. Fick en hel låda förra året o har halva kvar.
VÄSTERLANDA

"LIVE NICE AND HAVE FUN"
VTX 1800C -06 Svart
VT 750C2 -02 Svart o Cream
Skriv svar