Göteborgsvarvet

Moderator: Geronimo

Schassen

Göteborgsvarvet

Inlägg av Schassen »

Lycka till i Gbg-varvet Easy Rider, kanske du dyker på min gamla chef Niklas Vallenlind.
Schassen

Re: Göteborgsvarvet

Inlägg av Schassen »

Nå? Hur gick det för Easy Rider och andra eventuella deltagande VTX:are i Göteborgsvarvet?
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Göteborgsvarvet

Inlägg av Raffe Gbg »

Dom har inte sprungit än. Loppet går i dag, lördag, på eftermiddagen. Lugna dig lite, sergeant. :lol:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Göteborgsvarvet

Inlägg av Schassen »

Fan, jag trodde det var igår eftrsom stan var knökad när jag och min lärare var ute och körde. När vi kom tillbaka till körskolan frågade jag min lärare om jag hade kört så mycket bättre igår än vanligt eller om det bara va att han var mindre ettrig. Han svarade med att säga att om min körning på vägar och på banor igår hade varit min uppkörning så hade jag klarat kortet med god marginal. :lol: Tror du jag åkte därifrån till mitt jobb på gott humör eller? :mrgreen:
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Göteborgsvarvet

Inlägg av Raffe Gbg »

Det var mycket folk i rörelse runt Slottsskogsvallen på fredagen eftersom många hämtade nummerlappar och sånt. Jag åkte förbi där själv på min VTX efter ett besök i Slottsskogen med min son och mitt barnbarn. Fast dom åkte förstås i bil. I dag är det hysteriskt där. Jag har sprungit varvet själv två gånger, så jag vet hur det kan vara. :roll:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Göteborgsvarvet

Inlägg av Schassen »

Idag körde jag inte ner åt det hållet, jag och min handledare här i Lerum körde bakvägen från Lerum upp till Gråbovägen över Angerdsbron mot Säve körbanor (för uppkörning) och körde omkring på småvägarna i det området. Sedan bar det av till IKEA i Bäckebol innan vi görde över Hjälbo och förbi Willy:s samt genom Gamlestan och förbi LV-6 på den lilla vägen genom Jonsered tillbaka till Lerum. Igår var den sista lektionen på MC skolan och idag sista med privat handledare innan uppkörning på tisdag. Nu skall jag ha kortet och därefter hänga med upp till årsträffen 11-13 juni.
Skriv svar