Årsmötet i Högbo, 6-10 juni 2012

Moderator: Boatman

Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Årsmötet i Högbo, 6-10 juni 2012

Inlägg av Raffe Gbg »

Hej gubbar - och tanter. Kanske lite tidigt, men jag tänkte ändå kasta ut en förfrågan om hur och när ni alla tänker ta er till Högbo och årsmötet 7-10 juni. Nesse har lagt ett förslag om att vi kan stråla samman i Örebro fvb till Högbo, då är det cirka 25 mil kvar, och vi borde i det läget vara ett rätt gött gäng som mullrar vidare.
Då gäller avfärd torsdag 7 juni, och ska vi hinna i tid till Örebro (26 mil från Gbg rakaste vägen, E20), samlas vi lämpligen utanför Nya Ullevi i Gbg vid 8-snåret, alltså stora "gamla" arenan. Enligt Nesse tar det cirka fyra timmar att köra från Gbg till Örebro, med stopp för tankning och lite fika nånstans efter vägen.
Jag tycker att det vore kul om vi blev så många som möjligt som åker tillsammans, så vad säger ni alla VTX:are i väst och syd till exempel? :)
Kanske blir det för drygt för skåningarna att åka så många mil på en och samma dag? Men om ni vill hänga på så hör av er. Detta är bara en första trevare från min sida. / Raffe Gbg
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Årsmötet i Högbo, 6-10 juni 2012

Inlägg av Raffe Gbg »

Raffe Gbg skrev:Hej gubbar - och tanter. Kanske lite tidigt, men jag tänkte ändå kasta ut en förfrågan om hur och när ni alla tänker ta er till Högbo och årsmötet 7-10 juni. Nesse har lagt ett förslag om att vi kan stråla samman i Örebro fvb till Högbo, då är det cirka 25 mil kvar, och vi borde i det läget vara ett rätt gött gäng som mullrar vidare.
Då gäller avfärd torsdag 7 juni, och ska vi hinna i tid till Örebro (26 mil från Gbg rakaste vägen, E20), samlas vi lämpligen utanför Nya Ullevi i Gbg vid 8-snåret, alltså stora "gamla" arenan. Enligt Nesse tar det cirka fyra timmar att köra från Gbg till Örebro, med stopp för tankning och lite fika nånstans efter vägen.
Jag tycker att det vore kul om vi blev så många som möjligt som åker tillsammans, så vad säger ni alla VTX:are i väst och syd till exempel? :)
Kanske blir det för drygt för skåningarna att åka så många mil på en och samma dag? Men om ni vill hänga på så hör av er. Detta är bara en första trevare från min sida. / Raffe Gbg

*bump*
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Nizze.L
Mästare
Inlägg: 583
Blev medlem: 29 maj 2007, 18:00
VTX-modell: Röd VTX 1300 -06 L5E
Ort: Solberga

Re: Årsmötet i Högbo, 6-10 juni 2012

Inlägg av Nizze.L »

Hej Raffe.

Linkan o jag kör upp till Jönköping den 6 juni där vi övernattar.

Sen drar vi (Linkan, jag o Agnetha) till svampen i Örebro,

vilken väg vi tar till Örebro vet jag inte än..

/Nizze.L
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Årsmötet i Högbo, 6-10 juni 2012

Inlägg av Raffe Gbg »

Ok, än så länge bara jag och mattin/pernilla som åker gemensamt från Gbg då.
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Skriv svar