nån som ska på festival imorrn? Sonisphere!

Moderator: Peo

Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

nån som ska på festival imorrn? Sonisphere!

Inlägg av Klesell »

Tänkte bara höra om det är fler som ska gå och se bl.a. Iron Maiden, Motley Crue, Alice Cooper, Slayer, Hammerfall m.fl. i Stora Skuggan, Stockholm, imorrn?

Jag kommer vara där med VTX-loggan på ryggen större delen av tiden tippar jag, ser ni mig så kom och säg hej!


BonusURL - bästa livelåten/momentet jag varit med om ever:
http://www.youtube.com/watch?v=-GBooo6e3yo

/Klesell
Schassen

Re: nån som ska på festival imorrn? Sonisphere!

Inlägg av Schassen »

Håppas du hade kul, vi (Orre, Sissel, Martin, Nesse, Alien Rider och jag) var i Norge (Notodden) och bl.a. Status Quo.
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: nån som ska på festival imorrn? Sonisphere!

Inlägg av Klesell »

well. Jag har aldrig i mitt liv känt mig lika utsatt av ett oväder som i lördags. Det formligen ÖSTE ner regn och det fanns ingen plats att ta vägen förutom att stå där i regnet och bli... blöt. Det öste ner i timmar, lervälling nån dm djup över hela området, improviserad gyttjebrottning och kaos mest överalls.

Regnet avtog vid maidenkonsertens början och sen när det var slut öppnade sig himlen igen, inkl. åska den här gången, så man blev lika dyblöt igen på väg hem. Helt otroligt var det.

Men ack så bra, som vanligt med Iron Maiden :)


/Klesell
Schassen

Re: nån som ska på festival imorrn? Sonisphere!

Inlägg av Schassen »

Bra att du kom hem helskinnad i alla fall. Nästa år kanske du hänger med upp till Notodden :?: Bra blandning på musik där också¨, på gatorna och på campingen spelades mycket blues, på lördagen ca 4 timmar blues på stage följt av ca 2 timmar med Status Quo. Vädret var kanon, soligt och varmt. Om du är intresserad bör du se Nesses tråd Notodden 2011.

I år fanns förutom jag själv även Nesse, Martin, Alienrider, Orre och Sissel representerade för VTX Riders Sweden. Med Orre och Sissel fanns även två barn samt en vän närvarande. Sammanlagt, 6 hojar (5 VTX [2 1800+3 1300]).
Skriv svar