Jag är en lat jävel !

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

Mimmie

Jag är en lat jävel !

Inlägg av Mimmie »

Det är dags att tvätta moppen, det är bara det att det är bland det tråkigaste jag vet.
Är det någon som vet om något mirakelmedel som tar bort insekter, fet, och annan smuts utan att man måste gnida ihjäl sig att rekomendera.
Jag vill trots allt ha en glänsande moppe.

Mvh
Tomas W
Användarens profilbild
snake
Mästare
Inlägg: 773
Blev medlem: 28 aug 2005, 13:36
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Stockholm, VTX 1800
Kontakt:

Inlägg av snake »

kaustiksoda. Tar lacken också.
Mimmie

Inlägg av Mimmie »

snake skrev:kaustiksoda. Tar lacken också.
Jag va på OK/Q8 och handlade lite kemikalier, tyvär hade dom ingen kaustiksoda så jag fick ta lite starkare grejer.
Nu tar jag på mig skyddskläderna.
Återkommer med resultatet.
L-G

Jag är en lat........

Inlägg av L-G »

Hej du late!

Pröva med ett medel som heter micro-tic, eller micro-tix. Kommer inte ihåg vilket. Jag köpte mitt på en firma som heter Unax nere i Ljusdal. Spraya på det o låt det verka 5-10 minuter. Spola av med rikligt med vatten. Sen kan du köra över hojen med shampoo o svamp.Bra metod för den maximalt fritidsfixerade (late).

Mvh L-G
Mimmie

Re: Jag är en lat........

Inlägg av Mimmie »

L-G skrev:Hej du late!

Pröva med ett medel som heter micro-tic, eller micro-tix. Kommer inte ihåg vilket. Jag köpte mitt på en firma som heter Unax nere i Ljusdal. Spraya på det o låt det verka 5-10 minuter. Spola av med rikligt med vatten. Sen kan du köra över hojen med shampoo o svamp.Bra metod för den maximalt fritidsfixerade (late).

Mvh L-G
Mera-Mera
Alla tips som gör att man får mera tid på sofflocket mottages.

Mvh
TomasW

Ps: Har börjat vaxa moppen, visst blänker den men jag börjar undra om det här är en sysselsättning för en man, börjar få homofoba känslor.
Är jag onormal ?
Skriv svar