Risers 1 gång till

Övriga diskussioner om och kring våra VTX-hojar. (tillbehör, utrustning, service, besiknting, handlare, tips, mm....)

Moderator: Geronimo

arnjad
Wannabe
Inlägg: 7
Blev medlem: 03 sep 2007, 17:31
VTX-modell: VTX 1800 -07 Svart
Ort: Enköping kör svart VTX1800C-07

Risers 1 gång till

Inlägg av arnjad »

Nu har jag fått hem Rivco risers och monterat dom. Passade kanon och blev skitbra för en rider utan aparmar. Köpte dom direkt på nätet från directline parts till en kostnad av 998 skr + frakt 380 skr.
Tack xrider och snake för tipset
Ha en skön hoj sommar / arnjad :D :D :D
shysing

Re: Risers 1 gång till

Inlägg av shysing »

arnjad skrev:Nu har jag fått hem Rivco risers och monterat dom. Passade kanon och blev skitbra för en rider utan aparmar. Köpte dom direkt på nätet från directline parts till en kostnad av 998 skr + frakt 380 skr.
Tack xrider och snake för tipset
Ha en skön hoj sommar / arnjad :D :D :D
Med risk för att bli tjôtig (vi har haft en följetong i en annan tråd), när la du ordern och hur, mail, tel, nätet? och när fick du hem grejorna? om du la ordern på nätet, fick du någonsin nån orderstatus och trackingnummer?
Har beställt ett par likadana och väntar med spänning på nån form av livstecken från dom... :?
arnjad
Wannabe
Inlägg: 7
Blev medlem: 03 sep 2007, 17:31
VTX-modell: VTX 1800 -07 Svart
Ort: Enköping kör svart VTX1800C-07

Re: Risers 1 gång till

Inlägg av arnjad »

shysing skrev:
arnjad skrev:Nu har jag fått hem Rivco risers och monterat dom. Passade kanon och blev skitbra för en rider utan aparmar. Köpte dom direkt på nätet från directline parts till en kostnad av 998 skr + frakt 380 skr.
Tack xrider och snake för tipset
Ha en skön hoj sommar / arnjad :D :D :D
Med risk för att bli tjôtig (vi har haft en följetong i en annan tråd), när la du ordern och hur, mail, tel, nätet? och när fick du hem grejorna? om du la ordern på nätet, fick du någonsin nån orderstatus och trackingnummer?
Har beställt ett par likadana och väntar med spänning på nån form av livstecken från dom... :?

Ingen fara man ska väl hjälpa varandra eller. Jag beställde via nätet den 11 juni och hämtade på posten 31 juni. Orderstatus + trackingnr kom ganska omgående på hemsidan men dröjde till 13 juni via mail. Lyckades även med konststycket att klicka fel vid orderstatus koll 12 juni å det gick bra att ta bort den ordern men endast via tel. Väldigt trevliga människor på directline parts så ring gärna å kolla med dom.
Ha det :D 8) :shock:
shysing

Inlägg av shysing »

ha ha jag har fanimej fått ett kvitto i pdf-format idag (igår) men fortfarande inte ett smack på orderstatussidan men nån dag dyker dom säkert upp... :D
arnjad
Wannabe
Inlägg: 7
Blev medlem: 03 sep 2007, 17:31
VTX-modell: VTX 1800 -07 Svart
Ort: Enköping kör svart VTX1800C-07

Inlägg av arnjad »

shysing skrev:ha ha jag har fanimej fått ett kvitto i pdf-format idag (igår) men fortfarande inte ett smack på orderstatussidan men nån dag dyker dom säkert upp... :D
Fortare än du tror hoppas ja.
LYCKA TILL :) :D :shock:
Skriv svar