Skåning

Här vill vi gärna att både nya och gamla medlemmar presentera sig själva så att vi alla lär känna varandra lite bättre!

Moderator: Geronimo

Connelly
Wannabe
Inlägg: 1
Blev medlem: 12 feb 2019, 10:54
VTX-modell: VTX 1300 S 2008
Ort: Sösdala

Skåning

Inlägg av Connelly »

Hej hej !!
Jag heter Jimmy, Bor i Skåne närmare bestämt i Sösdala som ligger mellan Hässleholm och Höör. Jobbar inom industrin.
Är väll en så kallad återfallsknutte då jag inte kört på en massa år. Teknik intresserad och håller på med lite cnc på min fritid.
och nu hoppas jag på att jag ska ta mig ut i sommar och se mig om lite.

Hämtade min VTX1300S (190216) igår. blev en "Provtur" på 38 mil för att få hem den. supernöjd.
Hoppas på att det finns fler i min närhet som kör VTX och att vi ses i sommar.

Ha det mums
// Jimmy
Användarens profilbild
Klesell
Oinvigd mästare
Inlägg: 383
Blev medlem: 29 aug 2009, 18:48
VTX-modell: VTX 1800C, 2005
Ort: Solna

Re: Skåning

Inlägg av Klesell »

Välkommen!

Jösses det har kommit en hel del skåningar på sistone; kul!
Det finns en i Åstorp (manssonu på forumet), Boatman i södra Skåne och sen några nya om du kikar i Presentationsfältet här. Säkert missat nån också.

Hoppas vi ses på årsträffen! En riktig höjdare.

/Klesell
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Skåning

Inlägg av Orre »

Härligt!
Tack för presentationen Connelly! Skåningar kan det inte bli för många av! :teeth:

CNC är så klart intressant för oss byggare! Du får mycket gärna berätta mer om vad du pysslar med! :good:
-Men använd skallen när du ger dig ut på vägarna! :)) VTX'erna är verkligen riktigt sköna cyklar! och som gjorda för återfalls-knuttar!
Pränta bara in att räkna dig som osynlig i trafiken, att den går dit du ser och förstå och använd kontrastyrning så kommer du att få många sköna timmar med din nya kärlek! ;) :yes:

Som Klesell sa har vi i klubben närmast "manssonu" i Åstorp och "Boatman" i Åkarp (med en riktigt läcker 1300) "Largo" i Hbg och en nytillkommen "Peps" i Rössjöholm, (också med 1300) Det är de jag kommer på just nu..
(Under "kontrollpanel" i forumet kan du se och registrera dig i intressanta geografiska grupper)

Grattis med cykeln! Och hjärtligt välkommen som medlem i klubben! Då får du tillgång till hela forumet! -en massiv kunskaps-bank! VTX-shopen, och som sagt vår mycket trevliga årsträff första helgen i juni!! ;) (I år i Sälen)

/Orre 8)
Bild
Skriv svar