Medlemsbilder

Här är våra gäster välkomna att skicka en hälsning och/eller ställa frågor ang. VTX Riders Sweden.

Moderator: Gusten

Kategoriregler
Detta är en gästbok. Här kan du komma i kontakt med andra VTX-ägare, men gästboken är inte avsedd till att söka svar på eller besvara teknikfrågor, etc. Låt gästboken vara just en gästbok.
Schassen_SCRC_674_EG

Medlemsbilder

Inlägg av Schassen_SCRC_674_EG »

Hej,

Jag hörde från en bekant att det finns bilder på mig i Ert medlemsregister fortfarande trots att jag inte har varit medem i er klubb sedan 2011 och undrar givetvis hur det kommer sig att ni inte har plockat bort mig än?

Jag uppskattar om ni vänligen plockar bort mig från er medlemslista då jag varken är medlem i er klubb eller kör VTX längre.

Mvh
Schassen, 1st Officer i Chapter #674 East Gothia
Southern Cruisers Riding Club, Sweden
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Medlemsbilder

Inlägg av Orre »

Du är felinformerad "Schassen, 1st Officer i Chapter #674 East Gothia Southern Cruisers Riding Club, Sweden". Vi plockade självklart bort dig så fort vi kunde!

Kort om VTX RIDERS SWEDEN:

VTX RIDERS SWEDEN består endast av ägare av Honda VTX, och deras närmast anhöriga.
VTX RIDERS SWEDEN medlemsregister uppdateras kontinuerligt, och kan ses under fanan "Medlemmar" överst till höger här på forumet.
VTX RIDERS SWEDEN betalande klubb-medlemmar är märkta med grön färg på forumet. Övriga medlemmar är forum-medlemmar.
Den som inte varit aktiva på vårt forum och/eller inte betalat medlemsavgift på 2 år utgår. Likaså den som inte längre äger någon Honda VTX!...

VTX RIDERS SWEDEN har en "Galleria" där medlemmarna själva kan lägga upp bilder, video, dokument osv. till glädje för andra medlemmar.
Något "bild-register" existerar inte, och har aldrig existerat!

Redigering, editering, retuschering eller någon som helst form för ändring av det medlemmarna publicerar på vårt Forum eller Galleria förekommer inte, och skall heller inte förekomma!
(Självklart ska ingen "suddas ut" från t.ex. ett grupp-foto, och självklart ska inte gamla inlägg i forumet raderas eller editeras!)
Undantag kan dock vara om vi får en hänvändelse om direkta fel, och om det förekommer ev. stötande och ovidkommande innehåll, m.a.o. vanlig "netikett"! Men detta känner du ju väl till!...
Ändringar görs dock aldrig utan att detta informeras om!

/Orre
Styrelsemedlem och Webbansvarig
Bild
Skriv svar