Koll på alla VTX åkare i regionen

Moderator: Leffe

boberga

Koll på alla VTX åkare i regionen

Inlägg av boberga »

Hej
Är ny i klubben (maj 07) men vill att vi träffas ( bara en fikaträff på ett trevligt ställe) för öka vårt medlemstal
i regionen Norrköping, Örebro, Västerås
Hörde när jag var i V-vik att det hade kollats när klubben startades hur många som åker VTX
Ska vi inte ta nya tag och kolla upp vilka som har en VTX i dag och sända ut en inbjudan, medlemsavgiften är inget vad som kan ges tillbaka till oss tokiga VTX-åkare
Jag tycker även att leverantörerena av maskinerna också skulle var intresserade för en stark klubb( bästa reklamen för dem)
Jag själv köpte min VTX på Beviks i Linköping där fick jag inte någon information att klubben fanns utan den infon fick jag av Super-X i Norrköping
Med en stark klubb kan vi skapa bra inköp och service, varför ska företag
göra stora vinster för vi vill åka VTX utan att ge något tillbaka


Boberga
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av Nesse »

Kolla upp mitt förslag på FIKATräff på vinön i träffkalendern...

Det enklaste vi kan göra är att skriva ut informationsbladet som finns som en pdf och ge ut till handlarna.

Billigaste produkterna (till mototrcyklarna) får man om man handlar utomlands, men en instruktion hur man bör göra kanske är på sin plats så att man rent av lyckas slippa moms och tull...

Men visst är det bra om vi blir en stor stark klubb så att vi kan utverka rabatter.
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skriv svar