Martin! Vad gör ni i Skövde???

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Martin! Vad gör ni i Skövde???

Inlägg av Nesse »

---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Martin! Vad gör ni i Skövde???

Inlägg av Martin »

Ja a du Nesse, ursäkta mitt sena svar, men var tvungen att genomföra en förundersökning först. Det ser ut som att det är en grupp av målare, så kallade body-painters, (kan vara aspiranter till en klubb-kompis till oss, han som färgar Turkmenistan med sina besök,) som inte har förstått att man inte ska spola ned använd rekvisita i avlopps-systemet. Själv har jag vuxit ifrån de här dumheterna, nu sysslar vi med att med våtdräkter spreja in oss med osynlig färg, som bara syns vid belysning av UV-ljus, och då kan dräkterna återanvändas fler gånger och på så sätt inte belasta avloppsnätet. Hoppas detta var en förklaring till problemet, om det nu är ett problem för vanligt folk. Vidare förklaringar ges på anmodan, och kanske inte så här öppet.

Martin
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Martin! Vad gör ni i Skövde???

Inlägg av Nesse »

Jag är oerhört chockad, använder man kläder som rekvisita bland bodypainters i Skövde! Ja då förstår jag att man försöker bli av med bevisen... chockerande...
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Skriv svar