Än går det att åka...

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Än går det att åka...

Inlägg av Raffe Gbg »

Än är inte mc-säsongen över, iaf inte här i Göteborgsområdet. Strålande solsken idag, runt sex, sju grader och torra vägar. Det blev fem, sex mil idag, bra för kropp och själ, och givetvis även för min VTX som fick däcken knådade och motorn ordentligt varmkörd. Utmärkt att förkorta "ställtiden" så mycket som möjligt. :perfect:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Användarens profilbild
Martin
Guru prospect
Inlägg: 1300
Blev medlem: 01 nov 2005, 20:55
VTX-modell: VTX1300 2004
Ort: Skövde

Re: Än går det att åka...

Inlägg av Martin »

Kul att du fick dig en åktur, sjælva så åkte vi till Norge, på fyrhjul, før trivsam nærvaro hos Ælgen og Gry.

/Martin og >Jane
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Än går det att åka...

Inlägg av Nesse »

:o ...elfel, la av på motorvägen 4 gånger, fick rulla den hem den sista kilometern... har inte råddat i elen än :fierce: :mad1:
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Än går det att åka...

Inlägg av Raffe Gbg »

Nesse skrev::o ...elfel, la av på motorvägen 4 gånger, fick rulla den hem den sista kilometern... har inte råddat i elen än :fierce: :mad1:
Det är i sådana lägen man fattar att VTX:en är en TUNG leksak ... Som tur är har jag sluppit knö min VTX hittills, men jag hade en Honda Shadow tidigare som jag fick soppatorsk med och fick knö den i lätt motlut någon kilometer till närmaste bensinstation. Det kändes i benen kan jag säga ... :mad1:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Skriv svar