Besiktning

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Besiktning

Inlägg av Schassen »

Så nu har min hoj besiktigats och är klar för ytterligare 2 år 8), dags att byta tillbaka till RAASK rören :twisted:
Användarens profilbild
snake
Mästare
Inlägg: 773
Blev medlem: 28 aug 2005, 13:36
VTX-modell: VTX 1800, 2002
Ort: Stockholm, VTX 1800
Kontakt:

Re: Besiktning

Inlägg av snake »

Men schassen, då har du ju lurats. Det är ju olagligt att väsnas.
Honda VTX 1800C -02
Excelsior Henderson Super-X -00
Schassen

Re: Besiktning

Inlägg av Schassen »

Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Berättar inte du så gör inte jag det heller ;)

Inte så kul att sitta köra sin egen hoj tillsammans med er alla samtidigt som jag hör era hojar men inte den jag skälv kör dvs. min. Nä, när jag åker till Notodden i år skall folk veta med besked att här kommer det en hoj.

I tillägg kan sägas att originalrören är så tjocka att sadelväskan ligger och vilar på det övre röret när väskan är packad - inte kul.
Användarens profilbild
Mange
Wannabe
Inlägg: 99
Blev medlem: 11 feb 2011, 20:30
VTX-modell: Svart VTX-1800C 2002
Ort: Munsö

Re: Besiktning

Inlägg av Mange »

Besiktade besten idag och den flög igenom utan anmärkning, fick frågan: tycker du den står ok på lyften? innan han hissade upp den, jag svarade att det tyckte jag lite undrande,
då svarade besiktnings mannen att han inte ville ta det samtalet med mig om den skulle välta, jag svarade då att det inte va mig han skulle samtala med utan min knytnäve:)

Sedan så har man skruvat av besiknings satsen så nu låter den inte som en gräsklippare längre, framåt mot sommaren>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
If you need a reason to ride,You are not on the right bike.
Skriv svar