Observera klockan, någon har glömt ställa tillbaka tiden

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Re: Observera klockan, någon har glömt ställa tillbaka tiden

Inlägg av Schassen »

Martin skrev:Ingen fara på taket, det blev "bara" en rejäl stukning, så nästa säsong kan man frikoppla som vanligt, får väl bygga lite muskler nu under vintern.

/Martin
Du också? Jag känner också att jag borde börja gå på gym igen, dels för att försöka jobba bort magen och dels för att försöka bygga upp symmetrin, nåja jag får väl se vad som händer med den saken. Det är ju inte första gången jag får för mig att jag skall börja träna.
Schassen

Re: Observera klockan, någon har glömt ställa tillbaka tiden

Inlägg av Schassen »

Nesse skrev:...Magmuskler...?
Du då? Vilka ambitioner har du denna vinter?
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Observera klockan, någon har glömt ställa tillbaka tiden

Inlägg av Nesse »

Martin skrev:Bättre det än, "käkmuskler" eller vassa fingrar över tangent-bordet.

Kram på dig /Martin
Ha ha, ger man ett lillfinger så...

@Schassen: Ambitionen denna vinter är att gå i ide och övervintra till det blir vår, fysiskt som psykiskt. Sedan får vi se om det händer mer saker, träning är nog ingen dum ide. Problemet är att jag sabbat hälsenans fäste när jag med hög ambition joggat i sommar. Hoppas att sjukvården hjälper mig att få ordning på den i vinter. Om motion inte hjälper får man väl försöka med svält för att få ner vikten, att snacka ner den fungerar tyvärr inte, annars hade väl jag varit en bland de mest vältränade 8) :lol:
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Observera klockan, någon har glömt ställa tillbaka tiden

Inlägg av Schassen »

Att snacka skit är nog jag VM mästare på 8) , det gäller ju att dra tummen ur och det är ju där som skon klämmer i första hand.
Skriv svar