Var tvungen att kolla...

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Skriv svar
Schassen

Var tvungen att kolla...

Inlägg av Schassen »

När jag såg att Orre hade grattat Cadde var jag tvungen att se vad han hade bifogat för bild, Orre har ju en vana att bifoga intressanta bilder i dessa sammanhang.
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Nesse »

ja kom igen nu Orre, leverera en riktig tårta ;-)
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Schassen »

Nog är Cadde säkert en tuff tjej men nä, Orre har visat på att han har både stil och klass
Användarens profilbild
88:an
Mästare
Inlägg: 932
Blev medlem: 01 okt 2006, 18:02
VTX-modell: vtx1800 2006 Röd
Ort: Åsa

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av 88:an »

Har du själv funderat på din "stil o klass" ? Man ..... inte .....när .....,...... i

genomskinligt utrymme. Kram på dej Cadde :wink:

Varma hälsn.

88:an :D
Schassen

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Schassen »

88:an skrev:Har du själv funderat på din "stil o klass" ? Man ..... inte .....när .....,...... i

genomskinligt utrymme. Kram på dej Cadde :wink:

Varma hälsn.

88:an :D
Vad menar du med det ????????????? :?
Användarens profilbild
88:an
Mästare
Inlägg: 932
Blev medlem: 01 okt 2006, 18:02
VTX-modell: vtx1800 2006 Röd
Ort: Åsa

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av 88:an »

Ditt uttalande till "Cadde" 23 oct 11:45 pm

Läs igenom o hör av dej :idea:
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Nesse »

Näe 88:an... jag fattar inte heller :?
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Schassen »

88:an skrev:Ditt uttalande till "Cadde" 23 oct 11:45 pm

Läs igenom o hör av dej :idea:
Jag har nu läst igenom alla trådar som jag har skrivit på den 23 okt, hittar inget som jag kan härleda till din kommentar. Har du något att säga, säg det då, ut med språket t.ex. vilken tråd och vilket inlägg som du syftar på.

Det enda som jag kan hitta där jag har svarat till något Cadde har skrivit är när hon svarade på ett inlägg från Ryssen "som skämtade" vilket fick Cadde att reagera och vilket fick mig att skriva "Tack Cadde". Och då undrar jag givetvis vad det är i detta svar som du motsätter dig????????

Ärligt talat 88:an, jag vet inte vad det är du syftar på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kanske det är du som bör kolla din klass och stil, du har ju en jäkla vana att gnälla på en hel del som jag skriver.

Du gnällde ju även i Västervik över att jag skämtade över Lilians hoj, Lilian själv tog det som det var menat dvs. som ett skämt. Hon tog inte illa vid, varför gjorde du det?

Cadde har inte antytt om att hon har tagit illa vid av något som jag har sagt, gjort eller skrivit, varför gör du det?

Jag får känslan att du har utsett dig själv som Caddes och Lilians talesman men det tror jag inte att Cadde har bet dig om och jag vet att Lilian inte har bett dig om det heller. Däremot är jag helt övertygad om att skulle det vara så illa att jag har sagt, gjort eller skrivit något som fått Cadde eller Lilian att ta illa vid så hade de själva att upplyst mig om det.

Avslutningsvis 88:an, vad har jag gjort dig för ont? Har du inget bättre för dig än att gnälla på mig stup i kvarten?
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Raffe Gbg »

Seså pojkar, ska ni slåss inne får ni gå ut. :wink: :wink:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Schassen »

Jag har inget intresse av att vare sig slåss eller på annat vis tjafsa, jag vill bara veta vilken tråd och vilket inlägg som 88:an syftar på. Skall man hoppa på någon över något så skall man också kunna stå rakryggad och kunna motivera sitt påhopp enligt min mening. Jag anser nämligen att hans härledning är för flummig.
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Raffe Gbg »

At ease Schassen, jag försökte bara lätta upp stämningen lite. Ni e goa gubbar båda två. :wink:
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Var tvungen att kolla...

Inlägg av Schassen »

Raffe Gbg skrev:At ease Schassen, jag försökte bara lätta upp stämningen lite. Ni e goa gubbar båda två. :wink:
Du har nog rätt, dessutom säger Lilian också att jag är go... kanske är det så att både 88:an och jag missuppfattar varandra en hel del.
Skriv svar