Vintern närmar sig...

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Schassen

Vintern närmar sig...

Inlägg av Schassen »

... det märks, :( fan va mycket kyligare det var att köra hem från jobbet kl 06:00 idag jfr. igår. Nåja, först skall bilen servas och besiktigas nästa vecka sedan veckan därpå service på hojen inkl nytt bakdäck (Bridgestone) :roll: Håppas på en mild vinter
Användarens profilbild
Nesse
Regionskontakt Örebro
Inlägg: 4383
Blev medlem: 28 aug 2005, 18:47
VTX-modell: VTX 1300, 2005
Ort: Örebro
Kontakt:

Re: Vintern närmar sig...

Inlägg av Nesse »

...och om man ser lite mer positivt på det så är nästa sommar ännu närmare nu än i går :P :lol:
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::---
VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Schassen

Re: Vintern närmar sig...

Inlägg av Schassen »

Nesse skrev:...och om man ser lite mer positivt på det så är nästa sommar ännu närmare nu än i går :P :lol:
Japp, och nästa sommar semester är en vekca närmare än det det var en vecka sedan när jag började jobba igen... YIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :lol:
Användarens profilbild
Raffe Gbg
Mästare
Inlägg: 751
Blev medlem: 29 jun 2009, 08:38
VTX-modell: VTX 1300, 2008
Ort: Göteborg

Re: Vintern närmar sig...

Inlägg av Raffe Gbg »

Om inte hösten och vintern fanns skulle man inte uppskatta våren och sommaren lika mycket. Det är årstiderna som gör Sverige så fantastiskt. Tänk på det! Fast jag medger att november och februari är trista månader som man gärna skulle slippa. :?
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
Schassen

Re: Vintern närmar sig...

Inlägg av Schassen »

Raffe Gbg skrev:Om inte hösten och vintern fanns skulle man inte uppskatta våren och sommaren lika mycket. Det är årstiderna som gör Sverige så fantastiskt. Tänk på det! Fast jag medger att november och februari är trista månader som man gärna skulle slippa. :?
Om det var sommar hela året skulle jag inte ha ett behov av min bil, alltså skulle jag köra hoj 365 dagar per år :D
Skriv svar