Favorit vägar!

Här diskuteras och utbytes idéer, underfundigheter och knasiga tankar om allt möjligt som inte passar i de andra kategorierna...

Moderator: Nesse

Användarens profilbild
Erza
Wannabe
Inlägg: 51
Blev medlem: 23 maj 2010, 12:29
VTX-modell: VTX 1800 2005
Ort: Sandviken

Favorit vägar!

Inlägg av Erza »

Jag får tacka alla inblandade för en toppen dag på trippen till Norrtälje och custom bike show. Med mycket fina vägar och rolig körning. Skulle vilja säga att det var livs kvalitet på hög nivå! =) Iaf när jag och Dosan var på väg hem åkte vi två helt fantastiska vägar! Kurv orgie i massor och allt som en bra mc väg ska innehålla. (Sen en del betydligt sämre vägar oxo, men det hör inte hit.) Jag kom då att tänka på att Bike hade för några år sedan en karta med läsarna favorit vägar. Där läsarna fick skriva in om just deras hemligaste favorit väg! Jag tänkte att denna tråd skulle kunna göra precis samma sak. Att om du har ett vägavsnitt som är så där jävla härligt så man bara vill åka fram o tillbaka på samma slinga hela dan. Så skriv in den vägen här och dela med dig till alla andra, så dom vet vilka roliga väger det finns i detta fantastiska land och slipper nöta transport sträckor i onödan.
För alla vill ju åka den där fantastiska vägen som börjar med en varningsskylt för slingrig väg!!! och där tillläggskylten står: 0-OÄNDLIGHET!!! ;)
Så se till att dela med er!!!
Shut Up and Jump!!
Användarens profilbild
Orre
Site Admin
Inlägg: 2054
Blev medlem: 12 mar 2008, 08:12
VTX-modell: VTX 1800 C -07
Ort: Tønsberg-Norge
Kontakt:

Re: Favorit vägar!

Inlägg av Orre »

JA TACK!! :mrgreen:
Detta har jag också tjatat om en stund... :lol:

Då kan väl du och Dosan börja då Erza! :wink:
Så snart du har fått "rätt färg" kan du rita in dig själv och dina favorit-vägar i kartan HÄR! 8) 8)
Bild
Användarens profilbild
Bobby
Guru prospect
Inlägg: 1068
Blev medlem: 25 feb 2008, 21:36
VTX-modell: VTX 1300, -06
Ort: Åkersberga, Svart VTX 1300S -06

Re: Favorit vägar!

Inlägg av Bobby »

orre skrev:JA TACK!! :mrgreen:
Detta har jag också tjatat om en stund... :lol:

Då kan väl du och Dosan börja då Erza! :wink:
Så snart du har fått "rätt färg" kan du rita in dig själv och dina favorit-vägar i kartan HÄR! 8) 8)
Hehe, vatten på kvarn :)
Love people like you never been hurt, and hurt people like you never been loved.
-Toy Boy
Skriv svar